سوالات متداول

قبل از سوال پرسیدن از پشتیبانی...

شاید جوابتان را در سوال های زیر پیدا کنید!


سفارش خود را از طریق سایت انجام دهید. بعد از ثبت سفارش به قسمت “حساب من” مراجعه نموده و نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایید. در قسمت ثبت مشخصات حتما به طور کامل و واضح وارد نمایید تا در قسمت ارسال و پُست آن با مشکل روبرو نشوید.

در صورت نارضایتی از محصول هر موقع بعد از خرید آن میتوانید در قسمت تماس با ما درخواست خود را ثبت کنید. در فرم تماس با ما حتما محصولی که خریده اید را درج کنید و دلیل پس فرستادن آن حتما ذکر شود.

مواردی مثل عدم خالص بودن و… باید حتما در آزمایش تایید شود چون هیچ روغنی به صورت کیفی قادر به ارزیابی خلوص آن نیست و افرادی که در این مورد نظر میدهند، نظرشان پشتوانه ی علمی ندارد.

مشاوره به صورت رایگان میباشد